« Travanj 2022 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
KAKO DJECI OBJASNITI EPIDEMIJU KORONAVIRUSA?
KRIZA, NEIZVJESNOST, HUMANOST- ZPD
EDUKATIVNI MATERIJAL- COVID-19
PRIOPĆENJE O ŠTETAMA USLIJED POTRESA
Lijepo je znati da imamo podršku i razumijevanje jedni u drugima
50 AKTIVNOSTI ZA CIJELU OBITELJ
KAKO POVEĆATI KONCENTRACIJU KOD DJECE
Projekti za poticanje čitanja u RH
(za više informacija o projektima, klikni na sličicu)
Projekt se provodi u hrvatskim i slovenskim osnovnoškolskim knjižnicama. U hrvatskim se školama čitaju prijevodi slovenskih autora, a u slovenskim hrvatskih autora.
Svečanost dječje knjige i čitanja povodom Međunarodnog dana dječje knjige i rođendana Hansa Christiana Andersena.
Projektom roditeljima skrećemo pozornost na činjenicu koliko je vrijedno i nezamjenjivo da tijekom svih nižih razreda budu uzor svojoj djecu u čitanju, umjesto da ih tjeraju na čitanje. Razvoj čitačke vještine ključan je za razvoj svih drugih pismenosti.
Projekt poticanja čitanja. Učenici čitaju naglas u svojoj lokalnoj zajednici.
Projekt je hrvatskih školskih knjižnica za poticanje čitanja izvan lektirnih naslova dječje književnosti. Projekt nije natjecateljskog karaktera, nema nikakvih provjera ni kviza znanja. Bitno je potaknuti djecu na čitanje, upoznati se međusobno, razmijeniti iskustva i dojmove progovoriti o problemima u radu i predložiti rješenja kako naprijed.